http://www.slideshare.net/KrzysztofSkubis/podstawy-komunikacji
Wyniki anonimowych ankiet (wypełniło je 37 osób) z warsztatu „Podstawy komunikacji” przeprowadzonego w dniu 09. listopada 2016:
1. Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.
0 – w ogóle nie był interesujący, 5 – średnio interesujący, 10 – wybitnie interesujący
Średnia ocena 37. uczestników: 8.49 mediana 9
2. W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.
0 – wcale nie odpowiadały, 5 – średnio odpowiadały, 10 – trafiły w dziesiątkę
Średnia ocena 37. uczestników: 7.81 mediana 8
3. Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.
0 – beznadziejny, 5 – średni, 10 – wyjątkowo wysoki
Średnia ocena 37. uczestników: 8.30 mediana 8
4. Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10
0 – nie umie przekazywać wiedzy, 5 – średnio, 10 – jest świetnym trenerem
Średnia ocena 37. uczestników: 8.76 mediana 9
5. Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.
0 – ignorował oczekiwania, 5 – uwzględnił sporo, 10 – uwzględnił wszystkie
Średnia ocena 37. uczestników: 8.38 mediana 9
6. Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.
0 – przeszkadzały, 5 – średnio dostosowane, 10 – trafiły w dziesiątkę
Średnia ocena 37. uczestników: 7.38 mediana 7
7. Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.
0 – to była pomyłka, 5 – średnio odpowiadały, 10 – idealne miejsce
Średnia ocena 37. uczestników: 6.81 mediana 7
8. W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.
0 – wcale, 5 – sporo, 10 – wszystko
Średnia ocena 37. uczestników: 7.86 mediana 8
9. Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.
0 – strata czasu, 5 – było interesująco 10 – rewelacyjne spotkanie
Średnia ocena 37. uczestników: 8.24 mediana 8
10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?
1. Nieocenianie duża wiedza, doświadczenie w komunikacji z ludźmi.
2. Konkretna (!) wiedza i umiejętności.
3. Warto poznać problemy w komunikacji!
4. Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.
5. Zadawać pytania dotyczące ćwiczeń, ponieważ polecenia nie są konkretne.
6. W czasie warsztatu można zauważyć wiele problematycznych rzeczy w swoim sposobie komunikowania się.
7. Świetne nastawienie na feedback i dużo mówienia – względnie.
8. Zostałem nakierowany na to jakie błędy w komunikacji powinienem poprawić, dlatego zachęcam uczestników do udziału.
9. Bardzo dobre przygotowanie osoby prowadzącej, brak nudy. Temat przekazany w sposób prosty i jednocześnie wyczerpujący.
10. Żywy warsztat.
11. Polecam taki wykład dla osób chcących poszerzyć horyzonty na temat komunikacji.
12. Spotkanie byłoby efektywniejsze w odrobinę mniejszej grupie (do 20 osób).
13. Bardzo konkretne i rzeczowe informacje podane w przystępny, zabawny sposób.
14. Warto uświadomić sobie sprawy oczywiste i używane na co dzień.
15. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o komunikacji ten warsztat był idealny. Dużo odwołań do praktycznych spraw.
16. Można się dowiedzieć jak komuś łagodnie zwracać istotne uwagi.
17. Możliwość pracy w grupie, ciekawy temat, przekazywany w interesujący sposób.
18. Dużo ćwiczeń w grupach, co jest świetną okazją na przedyskutowanie tematu, przećwiczenie w praktyce.
19. Warto posłuchać, wiedza którą można wykorzystać nie tylko w przyszłym życiu zawodowym ale również osobistym.
20. Wiele cennych informacji o komunikacji.
21. Można się dużo dowiedzieć na temat komunikacji.
Średnia z całości: 8.00 Mediana z całości 8